Tuesday, January 11, 2011

!!??GeGaR KUIN GeGaR??!!

waaaaaaaa..
ASSALAMUALAIKUMM..
rinduu nye kat blog nie...
dah rndu tpi mls nak blogging.. 
belahhh laa.. 
hahahahah
*GEGAR*???
gegar jgn tak gegar..
tp bla gegar jgn lak smpai runtuh bangunan..
kalu tak, habis laaaa kolej aku..
huhuhuh..


tu dyaa.. suasana kat kolej aku sblm gerak g dewan.. 
huhuhuhu

PASTU kan..
emm, dalam dewan qamai laa yg tunjuk tak puas aty..
bkn apa nyaa..
cuma semua tuntut hak sebagai seorang mahasiswa.. 
tp kan..
msa aku dlm dewan..
aku dengar la skit2..
sokong dry blakang la katakan..hihi
tp smbil nyelam sedut laa air..hahah
sempat pose skit ala2 nak tunjuk perasaan.. 








TAKBIRRR...
ALLAHHUAKHBAR..

hihihi..
cite dye cam nie..
bnyak masalah berlaku kat kolej aku ni(KUIN)..
so, mahasiswa nak bersuara laa..
ngat mahasiswa KUIN nie tak buleh bersuara kaa..
jgn pandang rndah ekk..
tgk, ape jdi ary nie...
g tu laa..
tp.. alhamdulillah...
 kebanyakkan soalan dah terjawab..
so, bnyak2 laa besabar kepada yg terkena tempias nyer..
mudah2an perkara ni dapat mnjadi iktibar kpd warga KUIN..
insyaallah..

WE LUV INSANIAH
 LAYANNN.. HIHIHIHIH






No comments:

Post a Comment